Навігатор сайту

Роменський коледж КНЕУ запрошує учнів 9-х класів на ПІДГОТОВЧІ КУРСИ початок занять 04 листопада 2017р. о 8.30 Телефони для довідок: (05448) 7-20-35 ; м.т. 0976980860
       Сучасний стан розвитку суспільства обумовлюється зростанням темпів життя, збільшенням об’єму інформації, кризовими явищами в природі, суспільстві та сім’ї, показує гостру необхідність психологічної допомоги людині на всіх етапах її розвитку.
        Психологічна служба Роменського коледжу КНЕУ  – це структурний підрозділ, який у своїй діяльності забезпечує психологічний  і соціальний  супровід навчально-виховного процесу в Роменському коледжі КНЕУ.
Діяльність служби забезпечує:
 
ps 15Федько Сергій Миколайович – практичний психолог  Роменського коледжу КНЕУ
Освіта: Глухівський державний педагогічний університет.(Практичний психолог. Соціальний педагог) 2006 рік закінчення навчання.
Рік атестації: 2016р (1 категорія)
Працює у Роменському коледжі КНЕУ з 2006 року.
Стаж роботи психологом:10 років
Персональний сайт чи блог - адреса http://rckneu.com.ua сторінка психолога на сайті Роменського коледжу КНЕУ
Питання самоосвіти: "Профілактика інтернет залежності".
Девіз (кредо):«Потрібно ставитись до людей так, як ти хочеш, щобвони ставились до тебе»
      Основною метою діяльності психологічної служби коледжу є підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток і формування зрілої професійно орієнтованої особистості, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу.
     Робота психологічної служби коледжу спрямована на вирішення конкретних проблем, з якими звертаються студенти, їхні батьки, викладачі та співробітники коледжу.
Основними напрямками психологічної служби в коледжі є:
  • психопрофілактична робота серед студентів та викладачів;
  • психодіагностична робота;
  • психокорекційна робота із застосуванням методів психокорекції та загальної психотерапії;
  • консультативна робота з батьками, студентами, викладачами;
  • просвітницька робота з роз’ясненням актуальних проблем та методів психології.

      Також психологічна служба коледжу працює над підвищенням психологічної культури викладачів та студентів, забезпечуючи належний рівень їхньої психологічної компетенції, сприяє психологічній підтримці навчально-виховного процесу та допомагає у розв’язанні різноманітних особистісних та професійних проблем, які мають психологічне підґрунтя.

Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу реалізується за допомогою таких форм:

  • полегшення процесу адаптації студентів до умов навчання в коледжі (розроблено програму «Адаптація студентів нового набору до нових умов навчання в коледжі», основним завданням якої є допомога першокурснику в оволодінні новими прийомами навчальної та навчально-професійної діяльності, адаптації до нового колективу);
  • професійна адаптація, кінцевою метою якої є професійна ідентифікація майбутніх фахівців (програма «Я – спеціаліст», яка працює на старших курсах і включає в себе тренінги, рольові ігри, бесіди, спрямовані на впровадження у випускників усвідомлення значущості обраної професії та власної реалізації);
  • засвоєння основних професійних ролей, форм спілкування, необхідних для успішного спілкування в колективі протягом часу навчання;
  • психологічна допомога викладачам у їхньому професійному самовдосконаленні. Передусім це стосується налагодження ефективних контактів зі студентами, знаходження оптимальних способів педагогічного впливу, вироблення доброзичливого ділового стилю спілкування, дотримання педагогічного такту, допомоги у розв’язанні конфліктів;
  • психологічна та методична допомога викладачам у виборі форм та методів навчання, які б дозволяли підвищувати якість занять і враховували особливості пізнавальної (рівень розвитку та сформованості процесів пам’яті, уваги, мислення, процесів сприймання нового матеріалу) та емоційно-вольової (тривожність, напруга, контроль за вольовою діяльністю) сфер особистості;
  • допомога студентам і викладачам у навчальних ситуаціях, що викликають значну емоційну напругу (іспити, заліки, організація взаємодії під час  сесії, практики);
  • індивідуальні та групові консультації з батьками студентів, спрямовані на рішення особистих проблем, непорозумінь в родині, у взаєминах «батьки-діти», «діти-дорослі».

       Наступною формою роботи служби є психологічна просвіта викладачів та студентів, яка підвищує їхню психологічну компетентність і є важливою складовою психологічної культури особистості.

Функція психологічної допомоги викладачам та студентам реалізується через індивідуальні консультації, бесіди, групові тренінги, психодіагностику, інші форми психотерапевтичної роботи.

       На сучасному етапі виникла ще одна проблема, яка хвилює суспільство, – це робота із суїцидальними нахилами в молоді та підлітків (з метою психопрофілактики суїцидальних намірів у молоді і попередження випадків самогубств) та робота з особами, що постраждали у ситуації соціально-політичної кризи в країні та стали свідками насильства (терору) (з метою подолання стресу та запобігання віддалених ефектів та наслідків посттравматичних симптомів).

        Також пропагується здоровий спосіб життя.

      Працівники психологічної служби в своїй діяльності керуються Етичним кодексом психолога, дотримуються педагогічної етики, поважають гідність особистості. Вони будують свою діяльність на основі доброзичливості та довіри у співробітництві з усіма учасниками навчально-виховного процесу.

      Принципом роботи служби є конфіденційність, працівники зберігають професійну таємницю, не поширюють відомостей, отриманих в процесі психологічної діагностики та корекційної роботи.

      Зі своїми питаннями ви можете звернутися до працівників психологічної служби в будь-який час очно або надіславши питання на електронну адресу  психологічної служби коледжу:

e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИКЛАДАЧАМ ЩОДО СПІВПРАЦІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТУДЕНТАМИ « ГРУПИ РИЗИКУ»

1. Необхідно дати відчути студенту, що він належить до навчальної групи, не відторгнутий і займає важливе місце в колективі. Однак при цьому не можна примушувати його жити в "кучі” і обов’язково бути на очах. Кожен має потребу в тому, щоб побути наодинці з самим собою, тим більше підліток.
2. Дізнайтесь, з ким студент хотів би працювати в групі і хто з одногрупників має на нього найбільший вплив.
3. Треба допомогти студенту одного разу досягти позитивного результату і тим самим створити в нього мотивацію досягнення успіху в майбутній діяльності. Успіх пов'язаний насамперед з почуттям радості, емоційного підйому, які відчуває людина після вдало виконаної роботи. Бажаючи повернути позитивні емоції, студент і наступного разу з бажанням візьметься за подібну роботу.
4. Заохочуйте дитину до творчості, щоб вона приємно проводила час, демонструючи потім її результати роботи оточуючим.
5. Частіше хваліть підлітка. Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте його на високі результати.
6. Використовуйте слова, речення, які сприятимуть встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
7. Проводьте значну частину заняття у формі діалогу, оскільки для «важкого» підлітка:
діалог на занятті – це комфортна доброзичлива обстановка, коли не страшно висунутися, виступити, коли немає небезпеки отримати негативну оцінку власної особистості чи поведінки.
діалог на занятті – це заохочення активності того, хто задає питання, висловлює свою думку. Будь-яка думка не може бути проігнорована, всі повинні вникнути і обговорити те, про що йдеться.
діалог на занятті – це суперечка, захист власної позиції. Діалог– це відсутність занудства, динамічність, жарти, сміх.
діалог на занятті – це пояснення того, що незрозуміло, спроба докопатися до істини. Це спільний творчий пошук, коли всі разом намагаються вирішити навчальну проблему або завдання. Це те, що цікаво.
І, нарешті, діалог на занятті – це цінна і гарна форма взаємодії.

ПОРАДИ ВИКЛАДАЧАМ:
«Як розмовляти з «важким » підлітком?»
 

Під час розмови з підлітком необхідно позбутися повчального тону і приділити час і увагу тільки співрозмовнику, при цьому дотримуючись деяких правил:
- поважати співрозмовника;
- говорити з ним як з рівним;
- аргументувати свою точку зору, залишаючи за підлітком право розділяти її або заперечувати;
- показувати, що він цікавий як людина й співрозмовник;
- розмовляти тільки про те, про що підліток готовий говорити, «не лізти в душу», надати йому право на мовчання;
- бути готовим вислухати шокуючі подробиці життя підлітка й підтримати його;
- делегувати підлітку відповідальність за власну поведінку й ухвалення рішень;
- дотримуватись права на конфіденційність приватної бесіди;
- бути толерантним до звичок, способу життя та ідеалів співрозмовника.

 

«Про що розмовляти з «важким» підлітком?»
1. Навчання - улюблені й не дуже предмети, причини неуспіху, стосунки з викладачами, участь у громадській роботі, випадки порушень дисципліни.
2. Плани на майбутнє щодо продовження навчання, влаштування на роботу; здатність ураховувати майбутні труднощі й тверезо оцінювати свої можливості.
3. Взаємини з однолітками; перевага одного близького друга або компанії приятелів, становище серед товаришів, причини вибору приятелів за певними особистими якостями, за спільністю захоплень.
4. Захоплення сьогодні й у минулому (під чиїм впливом було зроблено вибір, які досягнуті результати, чому захоплення забуто).
5. Стосунки з батьками: склад родини (хто названий першим, про кого забув згадати, хто займався його вихованням, найбільш близький член родини, з ким у родині конфліктні взаємини, причина конфлікту).
6. Сексуальні проблеми:
- перша закоханість і пов΄язані із цим психічні травми;
- самооцінка своєї привабливості;
- початок статевого життя та потайливе побоювання із приводу своєї сексуальної неповноцінності.

 

 

Подкатегории